Endre Aune-Storsand

Endre Aune-Storsand

Rådgiver og konsulent

endre.storsand@fridaynetworks.no
+ 47 41245914

Endre har de siste 12 årene jobbet som senior konsulent innen samhandling- og kontaktsenterløsninger. Han har innehatt roller som teknisk utførende og ansvarlig, løsningsarkitekt/-designer og rådgiver og vært involvert i mange store prosjekter. I tillegg til implementasjon, konfigurasjon og løsningsdesign har Endre jobbet mye med utvikling og programmering av nye tjenester og funksjoner knyttet til kontaktsentersegmentet.

Erfaringen til Endre spenner fra små til store kunder i Nord-Europa.
Endres fokus er å yte god service ovenfor kundene gjennom å være kompetent, løsningsorientert og tilgjengelig. Han har høy arbeidskapasitet og med sitt gode humør er han en omgjengelig type.

 Nøkkelkvalifikasjoner
Samhandlings- og kontaktsenterløsninger. Design og implementering av Unified Communications og Contact Center løsninger. Lang erfaring innen nettverk, virtualisering og serverteknologi. Cisco og Trio.
Tore Skancke

Tore Skancke

Rådgiver og konsulent

tore.skancke@fridaynetworks.no
+47 41245912

Tore har sitt hovedfagområde innen samhandlings- og kontaktsenterløsninger. Han arbeider tett med kunder, både IT-avdeling og forretning, for å skapegode resultater. I tillegg til å være rådgiver har Tore 8 års erfaring som teknisk utførende konsulent og IT-arkitekt innenfor de samme fagområdene. Han har også erfaring som teknisk konsulent innen servere og nettverk i Forsvaret, i tillegg til at han har god kompetanse innen ledelse av personell og prosjekter.

Tore er en nøyaktig og pliktoppfyllende person som alltid strever etter å løse oppdrag på best muligmåte. Erfaringen til Tore spenner fra små til store kunder i privat så vel som offentlig sektor. Dette har gitt Tore en svært god kompetanse i å forstå ulike kunders behov for IT-løsninger. I tillegg til å inneha høy teknisk kompetanse har Tore svært gode mellommenneskelige egenskapersom gjør det veldig lett å samarbeide med ham.

Nøkkelkvalifikasjoner
Samhandlings- og kontaktsenterløsninger. Design og implementering av Unified Communications og Contact Center løsninger. Har også lang erfaring innen nettverk, virtualisering og serverteknologi. Cisco, Verint og Trio.
Stein Myklebust

Stein Myklebust

Rådgiver og konsulent

stein.myklebust@fridaynetworks.no
+47 93090050

Stein er seniorrådgiver i Friday Networks med hovedfagområde innen samhandling og kontaktsenterløsninger, samt mail og UC løsninger. Stein har den senere tiden opparbeidet seg solid erfaring på å hjelpe kunder med å ta i bruk moderne skybaserte løsninger. Han har lang og bred erfaring innen prosjektarbeid og teknisk infrastruktur. Stein liker å jobbe med mennesker og legge forholdene til rette for personlig og faglig utvikling i prosjektarbeid.

Nøkkelkvalifikasjoner
Samhandlings- og kontaktsenterløsninger. Collaboration Solutions fra IBM, Cisco og Microsoft. Mail infrastruktur lokalt og skybasert, samhandlingsløsninger lokalt og skybasert, løsingsdesign, prosjektering og prosjektledelse.
Jens-Erik Ertzaas

Jens-Erik Ertzaas

Rådgiver og konsulent

ertzaas@fridaynetworks.no
+47 93459333

Jens-Erik er seniorrådgiver i Friday Networks med hovedfagområde innen UC/Samhandling, kontaktsenter og kommunikasjonssikkerhet. Han har hatt alle roller i prosjekter fra design, rådgivning, test ansvar og teknisk utførende. Har erfaring fra de fleste større kommunikasjons plattformer. Konsulenten har lang erfaring fra mediabransjen. JensErik sin erfaring er hovedsakelig store selskaper med mange kunder.

Nøkkelkvalifikasjoner
Samhandlings- og kontaktsenterløsninger. Unified Communications, telefoni- og videoløsninger med fokus på sikkerhet. Integrasjon mellom systemer som CRM og Contact Center. Meget god forståelse av oppbygging av kundeservice, kundesenter, sentralbordløsninger. Avaya, Cisco, Microsoft, Interactive Intelligence, Trio, Mitel.

Rådgiving

Tjenester

  • I hvor stor grad bidrar IT-løsningene og -investeringene til å nå virksomhetens mål?
  • Finnes det funksjoner og tjenester i systemene som ikke blir utnyttet fullt ut?
  • Hvordan opplever brukerne samhandlings- og videotjenestene?
  • Hvor mange kundehenvendelser får forretningen pr. måned og hvor mye koster en tapt henvendelse?
  • Hvor fornøyde er kundene? Vil de anbefale virksomheten for andre?

Rådgiving kan bidra til å få besvart denne typen spørsmål og løse eventuelle utfordringer man måtte stå ovenfor.

Dette er noe av det vi gjør:

  • Prosjektstøtte
  • Analyser, vurdering og kartlegging
  • Effektivisering og optimalisering
  • Valg av nye løsninger
  • Integrasjoner
  • Dokumentasjon
  • Statistikk og rapportering
  • Sparringspartner
  • Release-, Change- og Incidentbistand
  • Teknisk konsulentbistand