Friday Networks er første Cisco-partner i Norge som er sertifisert til å selge, konfigurere og supportere Cisco Webex kontaktsenter-teknologi og produkter. Som eneste norske Cisco-partner som kan tilby en komplett Webex-portefølje har dermed Friday Networks styrket sitt konkurransefortrinn i sin satsing på samhandlingsløsninger.
Tidligere i oktober ble Friday Networks kåret til årets vekstpartner hos Cisco, og som eneste partner i Norge med denne nye sertifiseringen ser vi for oss muligheten til å vokse oss mer betydelig også innen samhandling. Vi har noen av Nordens beste konsulenter innen dette faget og har allerede opparbeidet oss en viktig kundemasse som vi i dag leverer både kontaktsenterløsninger og vår kompetanse til.
Vi i Friday Networks gleder oss stort over å ha muligheten til å levere Cisco Webex kontaktsenter til eksisterende og nye kunder. Dette er en multikanal kundeopplevelse som gir deg tale, sms, e-post, video, chat og sosiale media i en og samme skybaserte løsning. Denne innovative løsningen gir bedriften flere fordeler: Den analyserer skydata som hjelper deg med å hente inn verdifull informasjon om kundene dine, kunstig intelligens (AI) tilfører kontekst, kommer med forslag og skaper forutsigbare, proaktive kundeopplevelser. Den sømløse integreringen i resten av organisasjonen gir også gode forutsetninger for at saker skal kunne løses raskt og enkelt.
Med Cisco Webex-kontaktsenter får bedrifter muligheten til å jobbe smartere, og til å differensiere seg selv gjennom opplevelsen de leverer til kundene. En strategi som stadig blir viktigere, samtidig som differensiering på produkter og pris blir mindre viktig. En skylevert kontaktsenterløsning kan benyttes uavhengig av arbeidssted, så ved å kunne tilby kundene like god service, om ikke bedre, selv om mange i bedriften sitter på hjemmekontor vil bedriften få et stort konkurransefortrinn i dagens marked.
For mer informasjon om Cisco Webex kontaktsenter last gjerne ned e-boken: Kontaktsenteret blir kognitivt